KURUMSAL
ÜRÜNLERİMİZ
HASAR İŞLEMLERİ
SİGORTACILIK BİLGİLERİ
İNSAN KAYNAKLARI
İLETİŞİM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Ana Sayfa / Hasar / Hasar Anında Ne Yapılır?

 
 

Hasar Anında Yapılması Gerekenler


Herhangi bir hasar anında 0 (312) 440 44 00 numaralı Müşteri iletişim merkezimizi arayınız.

Hasar ihbarı yapılırken sigortacıya iletilmesi gereken bilgiler

1- Poliçe numarası  
2- Sigortalı / Mağdur isim ve / veya ünvanı
3- Hasar tarihi
4- Hasar yeri
5- Hasar nedeni
6- Tahmini hasar bedeli
7- Ekspertiz yapılacak yerin açık adresi,eksperin irtibata geçeceği kişinin irtibat bilgileri.
 
   
.
Haber Hattı
29-06-2011     Merkez şubemiz yeni ofisine taşındı...   Detay
26-10-2009     Forte Sigorta, Çayyoluspor' a sponsor oldu...   Detay
26-10-2009     Tüm Sigorta işlemlerinizi internet sitemizden online yaptırın, zamandan kazanın...   Detay
26-10-2009     Forte Sigorta internet sitesi yayına girdi...   Detay
 
.
Axa Sigorta Anadolu Sigorta Allianz Sigorta Mapfre Genel Sigorta AXA Sigorta TRAMER
. .
    Copyright©2009 Forte Sigorta Aracılık Hizmetleri Ltd. Şti.                               İnsan Kaynakları    |   Sıkça Sorulan Sorular    |    Bize Yazın                                                      Tasarım GATE Medya
.